Διαχείριση

Καλάθι Αγορών

0 προϊόντα / 0,00 €
Επικοινωνία 216-8001213

Πως Αγοράζω?

Αφού έχετε εντοπίσει το προϊόν που σας ενδιαφέρει, κάνετε κλίκ στο κουμπί [Αγορά] και στο αναδυόμενο παράθυρο πατάτε στο "Στο καλάθι" όπου σας οδηγεί στο καλάθι σας(υπάρχει και η δυνατότητα να πατήσετε "Συνέχεια αγορών" και να συνεχίσετε). Από εκεί πατάτε στο "Συνέχεια στην Ολοκληρωση Αγορών" και οδηγήστε στην Ολοκληρωση Παραγγελίας. Εδώ προσθέτετε τα στοιχεία σας, την μέθοδο αποστολής αλλά ελέγχετε ότι τα είδη που βρίσκονται στην "Ανασκόπηση Παραγγελίας" είναι αυτά που έχετε επιλέξει. Επίσης εδώ μπορείτε να επεξεργαστείτε και τις ποσότητες των προϊόντων απο τα εικονίδια [ - ] , [ + ]. Αφού έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία σας και έχετε επιλέξει μέθοδο πληρωμής, συνεχίζετε πατώντας το Κουμπί "Ολοκλήρωση Παραγγελίας " στο κάτω μέρος της σελίδας. Αφού πατήσετε την "Ολοκλήρωση Παραγγελίας" σε λίγα δευτερόλεπτα θα μεταφερθείτε σε νέα σελίδα όπου θα έχει το μύνημα με τον αριθμό της παραγγελίας σας καθώς και ενημέρωση πως θα λάβετε email επιβεβαίωσης. Ελέγξτε τα emails σας για την επιβεβαίωση.

Πως κανω αναζήτηση?

Από την μπάρα που υπάρχει στο πάνω μέρος της σελίδας, που γράφει "Αναζήτηση" , πληκτρολογήτε είτε κάποιο κωδικό είδους , είτε τον τίτλο του είδους στα ελληνικά(στο μέλλον θα μπορείτε και με λατινικούς χαρακτήρες). Μόλις ξεκινήσετε να πληκτρολογήτε θα σας εμφανιστούν μικρά εικονίδια των ειδών που θα εντοπίσει το σύστημα. Αν δεν εμφανίσει το είδος που σας ενδιαφέρει, είναι διότι το σύστημα επιλέγει τυχαία 10 πρώτα είδη και όχι όλα τα διαθέσιμα είδη, οπότε θα πρέπει αφού γράψετε την επιλογή σας να πατήσετε ENTER ώστε να οδηγηθείτε στην σελίδα με όλα τα σχετικά με την αναζήτησή σας είδη.

Πως κάνω σύνδεση?

Αφού έχετε δημιουργήσει τον λογαριασμό σας, στο πάνω μέρος της σελίδας κάνετε κλίκ στο κουμπί "Σύνδεση" / "Είσοδος". Θα οδηγηθείτε σε νέα σελίδα όπου στην ενότητα "ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ" εισάγετε τα στοιχεία εισόδου του λογαριασμού σας και πατάτε σύνδεση. Αν θέλετε να αποσυνδεθείτε απο τον λογαριασμό σας, στο πάνω μέρος της σελίδας πατήστε στο κουμπί "Αποσύνδεση".

Πως κάνω Εγγραφή?

Στο πάνω μέρος της σελίδας υπάρχει το κουμπί "Σύνδεση"/ "Είσοδος". Μόλις το πατήσετε οδηγήστε σε νέα σελίδα όπου στην ενότητα "Νέοι Πελάτες" υπάρχει το κουμπί "Δημιουργία Ενός Λογαριασμού". Αφού το πατήσετε οδηγήστε σε νέα σελίδα όπου περιέχει φόρμα για να εισάγετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Όνομα, Επίθετο, Διεύθυνση e-mail και τον κωδικό πρόσβασης. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε το κουτάκι που γράφει "Εγγραφείτε στο Δελτίο Νέων" (newsletter) , ώστε να λαμβάνετε τις νέες προτάσεις μας, νέα είδη και γενικότερα νέα που σας ενδιαφέρουν.Αφου βάλετε τα στοιχεία σας πατάτε Υποβολή, και οδηγήστε σε νέα σελίδα όπου είναι ο πίνακας διαχείρησης του Λογαριασμού σας.Αριστερά θα δείτε τις διαθέσιμες επιλογές για τον λογιαριασμό σας. Παρακαλούμε πολύ για την δική σας βέλτιστη εξυπηρέτηση ελέγξτε πως τα στοιχεία του λογαριασμού σας στην ενότητα "Πληροφορίες Λογαριασμού" είναι τα σωστά. Αν θέλετε να αλλάξετε κάποιο στοιχείο, πατήστε στο κουμπί "Επεξεργασία" της ενότητας "Πληροφορίες Λογαριασμού".

Πως διαχειρίζομαι τον Λογαριασμό μου ?

Μόλις συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας (βλ.Πως κάνω Σύνδεση? ),αυτόματα οδηγήστε στον Πίνακα Ελέγχου του λογαριασμού σας. Από εκείμπορείτε να διαχειριστείτε : Πληροφορίες Λογαριασμού,Κατάλογο Διευθύνσεων,Οι Παραγγελίες μου, Συμφωνίες Χρέωσης,Αγαπημένα,Αξιολογήσεις και κάποιες ακόμη επιλογές που αφορούν τον λογαριασμό σας.

Τι γίνεται με τα στοιχεία μου που αποθηκεύονται στο σύστημα ?

Σας διασφαλιζουμε απόλυτη εχεμύθεια των στοιχείων σας και πως σε καμία περίπτωση δεν θα χρησιμοποιηθούν σε τρίτους φορείς. Από την στιγμή που εγγράφεστε στο NewsLetter, αποδέχεστε πως ενδιαφέρεστε και συμφωνείτε σχετικα με τα ενημερωτικά μυνήματα που θα σας σταλούν απο την ομάδα μας με σκοπό την δική σας ενημέρωση και εξυπηρέτηση.

Που μπορώ να δώ χάρτη για το κατάστημα ?

Στο κάτω μέρος της σελίδας στην ενότητα "ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ" κάνετε κλίκ στον σύνδεσμο "Επικοινωνήστε μαζί μας" ή στο "καταστήματα", και οδηγήστε σε νέα σελίδα που περιέχει χάρτη με την ακριβή τοποθεσία των καταστημάτων μας.

Πως κάνω μια κριτική ?

Μπορείτε να κάνετε κριτική σε κάποιο είδος ή κριτική για όποιο θέμα εσείς νιώθετε την ανάγκη να αναφέρετε. Για κριτική σε είδος ,αφού έχετε κάνει κλικ σε κάποιο είδος και βρίσκεστε πλέον στην σελίδα του είδους, από την ενότητα "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ" (βρίσκετε κάτω απο την φώτο του είδους δίπλα στην "ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ") μπορείτε να βαθμολογήσετε απο 1 έως 5 αστέρια την τιμή και την ποιότητα του είδους. Επίσης έχετε την δυνατότητα να Γράψετε κάποιο σχόλιο για το είδος.

Με ποιους τρόπους μπορώ να κάνω παραγγελία ?

Μπορείτε με τους εξής τρόπους : Τηλεφωνικά, Μέσω του e-shop,Μέσω Facebook.

Που μπορώ να δώ τις υπηρεσίες σας ?

Στο κάτω μέρος της σελίδας στην ενότητα "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ" κάντε κλίκ στον σύνδεσμο "Υπηρεσίες Πελατών". Θα οδηγηθείτε σε νέα σελίδα όπου σας αναλύουμε τις υπηρεσίες μας !!

Πως διαλέγω χρώμα ?

Για την ώρα μέχρι να ολοκληρώσουμε το σύστημά μας, η επιλογή του χρώματος από εσάς γίνεται κατά την ενημέρωση που σας κάνουμε σχετικά με την παραγγελία σας. Αφού παραγγείλετε ελέγχουμε το απόθεμα των ειδών και σας καλούμε για να σας ενημερώσουμε αν δεν υπάρχει κάποιο είδος. Αν κάποιο είδος έχει χρώματα,σχέδια σας καλούμε ώστε να σας ενημερώσουμε για τα διαθέσιμα χρώματα,σχέδια. Μόλις το σύστημα είναι έτοιμο θα μπορείτε επιτόπου να διαλέγετε απο τα διαθέσιμα χρώματα χωρίς την ανάγκη περαιτέρω επικοινωνίας εκτός και άν χρειάζεστε κάποια διευκρίνιση.

Γιατί να κάνω κριτική ?

Η κριτική βοηθάει εμάς να βελτιώνουμε τα προϊόντα μας, αλλά ταυτόχρονα βοηθάει τους υπόλοιπους χρήστες για το αν θα επιλέξουν ένα προϊόν.

Γιατί να κάνω εγγραφή ?

Εγγραφή θα πρέπει να κάνετε για να έχετε την δυνατότητα να προχωρήσετε σε αγορά γρηγορότερα και για να μην χρειάζεται κάθε φορά να βάζετε τα στοιχεία σας. Επίσης με την δημιουργία λογαριασμού επωφελήστε από το σύστημα επιβράβευσης που θα εφαρμόσουμε πολύ σύντομα, όπου βάση τις αγορές σας θα προκύπτει κάποια έκπτωση στις επόμενες αγορές.

Γιατί να λαμβάνω NewsLetter ?

Το newsletter είναι δωρεάν και γίνεται μέσω e-mail. Έχει να κάνει με την ενημέρωση πελατών σχετικά με νέα είδη, νέες παραλαβές, δυνατότητες, events , διαγωνισμούς, ενημέρωση παραγγελίας κλπ. Είναι καθαρά για δική σας εξυπηρέτηση και μπορείτε αν δεν επιθυμειτε αυτή την υπηρεσία να διαγράφείτε.

Πως κάνω Εγγραφή στο NewsLetter ?

Με την δημιουργία λογαριασμού , μπορείτε να επιλέξετε το αν θέλετε να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία μέσω email. Αλλιώς στο κάτω μέρος της σελίδας στο πλαίσιο "Εγγραφή στο NewsLetter μας".

Πώς μπορώ να μάθω περισσότερα για το είδος που με ενδιαφέρει?

Καλέστε στο 2168001213, είμαστε πρόθυμοι να λύσουμε οποιαδήποτε απορία σας.

Όλα τα είδη έχουν εγγύηση?

Όλα μας τα ηλεκτρικά είδη έχουν 1 χρόνο εγγύηση από εμάς το tzambaspiti.gr.

Τι διαφορά έχει το inox από ανοξείδωτο?

Καμία διαφορά δεν υπάρχει ανάμεσα στο inox και το ανοξείδωτο. Και το inox και το ανοξείδωτο δεν σκουριάζουν με την πάροδο του χρονου και την επαφή τους με το νερό.

Με ποιος τρόπους μπορώ να πληρώσω?

Για αυτή την περίοδο οι μόνοι τρόποι πληρωμής είναι αντικαταβολή ή μέσω κατάθεσης σε δικό μας τραπεζικό λογαριασμό που σας δίνουμε έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με το Εμπορικό Τμήμα.